Ziua Iertării

Ziua Iertării


Gazdă:


Strada Alexandru Odobescu 4, Sibiu 550195, Romania

Organizator:

Data și ora:

Despre

Desfășurarea spectacolelor este permisă conform reglementărilor legale în vigoare cu participarea publicului până la 50% din capacitatea maximă a sălii și doar pentru:
• persoanele care sunt vaccinate împotriva virusului SARS-CoV-2 și pentru care au trecut 10 zile de la finalizarea schemei complete de vaccinare,
• persoanele care prezintă rezultatul negativ al unui test RT-PCR pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 72 de ore sau rezultatul negativ certificat al unui test antigen rapid pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 nu mai vechi de 48 de ore,
• persoanele care se află în perioada cuprinsă între a 15-a zi și a 180-a zi ulterioară confirmării infectării cu virusul SARS-CoV-2.

Persoanele care participă la spectacole sunt obligate să facă dovada acestor situații prin intermediul certificatelor digitale ale Uniunii Europene privind COVID-19, în conformitate cu prevederile Ordonanței de urgență a Guvernului nr. 68/2021 privind adoptarea unor măsuri pentru punerea în aplicare a cadrului european pentru eliberarea, verificarea și acceptarea certificatului digital COVID-19 al Uniunii Europene. Certificatul verde va fi însoțit de un act de identitate. Obligația de a prezenta rezultatul negativ al unui test pentru infecția cu virusul SARS-CoV-2 se aplică în cazul persoanelor cu vârsta mai mare de 12 ani.
 
Ziua Iertării
Spectacol recomandat celor cu vârsta peste 16 ani.
Sala Parter
 
Universitatea „Lucian Blaga” din Sibiu
Co-producători: Teatrul Naţional ,,Radu Stanca'' Sibiu
 
 
De: Hanna Azoulay-Hasfari
Regia: Eugen Gyemant
Traducerea: Ada – Maria Ichim
Design lumini: Dorin Părău
Manager proiect: Luminița Bîrsan
Asistente proiect: Violeta Buduleci, Denisa Bar
 
 
Distribuția: Andreea Preda - Fanny; Cezara Crețu – Amira; Francesca Pop - Malka; Alis Pelle - Evelyn; Ana Apetrei – mama.
 
Piesa este o confruntare între patru personalități pasionale, patru surori, pe care dispariția bruscă a mamei lor le aduce din nou împreună, după cincisprezece ani, în care lucrurile nespuse dintre ele le-au făcut să se îndepărteze. O sărbătoare a ispășirii, a judecății, a iertării le obligă să își regăsească una în cealaltă rădăcinile pierdute și, în ciuda temperamentului lor mediteranean, să se împace în primul rând cu propria identitate și să accepte pe ele însele, așa cum se văd oglindite în celelalte. Figura unei mame luptătoare, care și-a apărat toată viața puii ca o leoaică, poate cu prețul dragostei acestora, domină chiar și în absența viața fiicelor sale,crescute pentru a deveni niște supraviețuitoare. Urmând structura unui film polițist, surorile trebuie să rezolve misterul dispariției mamei, dar în această încercare ajung să dezvăluie secrete mai adânci, ce stau la rădăcina istoriei lor de familie. Asttfel, teme fundamental umane ca iertarea de sine, acceptarea propriei identități, reevaluarea tradiției și a maternității, existența într-un spațiu al războiului mai ales interior, conduc spectacolul printre valurile de furtună ale unei comedii dulce amărui, ca gemul de gutui pentru Yom Kippur.